خدمت رایگان پلیس به شهروندان تهرانی در هفته نیروی انتظامی

معاون اجتماعی پلیس تهران ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مراکز در حوزه‌های روانشناسی، مسائل خانوادگی و مسائل حقوقی و انتظامی، مشاوره‌های رایگان را به مراجعان ارائه خواهند داد.

وی گفت: علاوه بر این موارد، مقرر شد تا ارائه خدمات پلیس گذرنامه و ستادهای ترخیص خودرو و موتورسیکلت و همچنین هیئات‌های رسیدگی به تخلفات رانندگی، 3 ساعت افزوده شده و این مراکز تا ساعت 17 خدمات خود را به شهروندان تهرانی ارائه دهند.

به گفته مرادی، ساعت کار مراکز تشخیص هویت پلیس آگاهی که اقدام به صدور گواهی عدم سوءپیشینه می‌کنند تا پایان هفته نیروی انتظامی، تا ساعت 19 خواهد بود.

معاون اجتماعی پلیس پایتخت در ادامه در تشریح جزئیات فعالیت هیئات‌های رسیدگی به تخلفات که در هفته ناجا در مراکز و ستادهای ترخیص مستقر هستند گفت: در هفته نیروی انتظامی واحدهای رسیدگی به اعتراضات شهروندان نسبت به تخلفات رانندگی در ستادهای ترخیص خودرو و موتورسیکلت مستقر هستند و برای تسریع در ارائه خدمات به شهروندان تهرانی، این هیئات‌ها تا ساعت 17 پاسخگوی مراجعان خواهند بود.

وی گفت: مالکان خودروهایی که نسبت به جرائم و تخلفات ثبت شده اعتراض دارند می‌توانند در این مراکز، اعتراضات خود را ثبت کنند و هیئات‌های رسیدگی که متشکل از یک قاضی و یک کارشناس مربوطه است، رسیدگی لازم را نسبت به اعتراضات مالکان خودرو انجام می‌دهند.