از پلمب انبار دارویی منسوب به دختر وزیر سابق چه خبر؟
معاونت غذا و دارو البرز درباره پلمب انبار دارویی منسوب به دختر وزیر سابق توضیحاتی را ارائه کرد.
 
متن جوابیه به شرح زیر است؛

با سلام و احترام

با عنایت به انتشار خبری با عنوان: ماجرای پلمب دوباره انبار دارویی دختر وزیر چیست؟ ذکر نکات ذیل به منظور شفاف سازی این خبر از سوی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز، الزامی است.

امید آن داریم تا با تعامل بیشتر در خصوص اخبار دقیق و انتشار و اطلاع رسانی صحیح به شهروندان، رسالت خود را در این حوزه به خوبی بجا آورده باشیم.

در مورد پرونده شرکت توسعه دارویی "رسا" مسئولیت این معاونت، اظهار نظر کارشناسی در خصوص بررسی مجوزهای فعالیت شرکت و شرایط نگهداری کالا و نظارت بر مشخصات فنی کالا(تاریخ انقضاء ، قابلیت مصرف انسانی و...) و ارزش ریالی داروهای موجود در انبار مکشوفه است.

جابجایی و انتقال معاونان در سازمان ارتباطی به پلمپ انبار دارویی ندارد

بدیهی است طولانی شدن فرآیند رسیدگی به امحاء بدلیل عدم تعامل شرکت توسعه دارویی"رسا" بوده است و در حال حاضر هم طی هماهنگی بعمل آمده با سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز و حضور کارشناسان این معاونت، کار شمارش داروها آغاز شده و در اسرع وقت داروهای تاریخ مصرف گذشته تحویل شرکت مجاز امحاء کننده با حضور دستگاه های دخیل در پرونده خواهد شد.

ضمنا جابجایی معاونین و انتقال آنها به معاونت های دیگر از رویه های معمول در دانشگاه علوم پزشکی است و ارتباط موضوعی با این پرونده ندارد.