از برکت رهبری همه چیز سرجایش است

پرویز فتاح ظهر امروز در جلسه شورای اداری مراغه اظهار داشت: با وجود مشکلات اقتصادی ایستادگی مردم در ۶ ماه گذشته و ماه‌های آینده سیلی محکمی بر آمریکا و دست نشانده‌های منطقه‌ای آن‌ها خواهد زد.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه امروز بخاطر مشکلات اقتصادی کشورمان زخمی شده است، افزود: عده‌ای به‌جای حل مشکلات و دستگیری از مردم به این زخم آن‌ها نمک می‌پاشند. در وضع کنونی همه مسئول هستند و باید برای حل مشکلات مسئولیت‌پذیر باشند.

ناامیدی در کشور در زمان حاضر جایی ندارد

فتاح در ادامه گفت: ناامیدی در کشور در زمان حاضر جایی ندارد و اگر این ناامیدی از سوی مسئولان باشد خطا است.

وی با بیان اینکه، در ۴۰ سال گذشته مشکلات بسیاری را پشت سرگذاشته‌ایم، افزود: نباید از مشکلات اقتصادی پیش آمده نگران و ناامید باشیم.

رئیس کمیته امداد در جواب کسانی که می‌گویند در ایران چیزی سرجایش نیست افزود: از برکت رهبری مقتدر همه چیز سرجایش است و نباید برخی کاستی‌های مسئولان را به نام نظام بنویسیم.

فتاح اضافه کرد: آنچه که آمریکا و آل سعود را نسبت به ایران اسلامی خشمگین کرده است، افزایش روز افزون اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های اسلامی منطقه است.

وی افزود: حضور موفق ایران در سوریه، عراق، لبنان و شکست سیاست‌های آمریکا و آل‌سعود در این کشور‌ها آن‌ها را نگران کرده است.

فتاح با بیان اینکه مردم و مسئولان در جنگ اقتصادی در آزمون هستند، افزود: پرهیز از اختلاف‌ها و افزایش وحدت و همدلی باعث موفقیت خواهد بود.

وی گفت: برای اشتغال مدد جویان کمیته امداد در کشور بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال و در مراغه ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

فتاح افزود: در شهرستان مراغه کمک‌های مردمی به خانواده‌های نیازمند ۳۴ درصد افزایش یافته است.