خلیل آبادی: ۱۰ روز دیگر برای تهران شهردار انتخاب می کنیم

حسن خلیل‌آبادی در خصوص انتخاب شهردار تهران گفت: شهردار باید توانمند، دست‌پاک، مورد قبول بدنه باشد و سابقه خوبی در شهرداری داشته باشد.

وی با تأکید بر این موضوع که شهردار تهران باید به مدیریت شهر آشنا باشد، گفت:‌ تأکید شورا این است که فردی از داخل بدنه شهرداری انتخاب شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران به جلسه‌ای که با ‌آخوندی یکی از کاندیداهای شهرداری تهران داشتند اشاره کرد و گفت:‌ جلسه ای که برگزار شد،  معمولی بود و خیلی اتفاق خاصی در آن رخ نداد.

خلیل آبادی در پاسخ به این پرسش که برخی معتقدند آخوندی وزیر مستعفی وزارت راه و شهرسازی در زمینه بافت فرسوده،‌مسکن مهر و مسکن اجتماعی و همچنین زلزله کرمانشاه موفق نبوده و کارنامه خوبی نداشته است،گفت: البته هر کسی یک نظری دارد، دیدگاه آقای آخوندی با برخی از کارکنان دولت متناسب نبود و استعفا داد و تعداد زیادی از مجلسی‌ها هم از وی تقدیر کردند. نمی‌توان قضاوت کرد که وی خوب هست یا بد؛ اما آخوندی از مدیران خوش‌نام است ولی در نهایت شورا باید نظر خود را در خصوص انتخاب شهردار بدهد.

وی با تأکید بر این موضوع که شهردار تهران تا 24 آبان انتخاب می‌شود گفت:‌اگر شهردار انتخاب نشود، برای پایتخت سرپرست انتخاب می‌کنیم و شهر را به حال خود رها نمی‌کنیم.