به گزارش مهر: شبکه سوم در عرصه تولید برنامههای پرمخاطب و جنجالی که تا مرز توقیف و تعطیلی یا تغییر عوامل پیش میروند پیشگام بوده است اما چندی است شبکه دوم سیما نیز وارد این فضا شده و برخی برنامهها حول خطوط قرمز شبکهها حرکت میکنند.

یکی از نمونه‌های این برنامه‌ها " جمع ما " بود که سرانجام قدم زنی در اطراف خط قرمز به اتمام زودهنگام آن منجر شد و برنامه پیش از موعد مقرر به پایان رسید.

در همین راستا پیام ابراهیم‌پور امروز در برنامه " روز از نو " با دعوت از منظر خیرحبیب اللهی چند جمله‌ای گفت که حساسیت‌برانگیز است و به نظر می‌رسد خطر تعطیلی یا تغییر کادر دامنگیر این برنامه شود.

خیرحبیب‌اللهی به مناسبت دهه فجر به عنوان زندانی سیاسی انقلابی که در اوایل انقلاب مورد شکنجه ساواک قرار گرفته بود، به برنامه آمد و از تجربیات، مبارزات و نحوه شکنجه خود سخن گفت.

پس از اتمام این حرف‌ها، نزدیک به انتهای برنامه بود که ابراهیم‌پور با اشاره به اینکه در انتخابات ریاست جمهوری به چه کسی رأی نداده، از روزی یاد کرد که به خیرحبیب‌اللهی زنگ زده و از او برای انتخابات راهنمایی خواسته است. بعد از وی خواست چند جمله‌ای درباره انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی سخن بگوید.

نکته دیگر اینکه صبح امروز مهدی صباغی بازیگر پیش‌کسوت دیگر مهمان " روز از نو " بود که شعری سروده خود را در برنامه خواند و ردیف این شعر " مرده شورشو ببره " بود!

گویا بعد از اتمام برنامه واکنشهایی نسبت به این قسمت شده و از اهالی شبکه دوم شنیده میشود پای "روز از نو" روی پوست خربزه است.