رونمایی از نرم افزار چند رسانه‌ای شهید طهرانی‌مقدم

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حفظ و نگهداری از آثار شهیدان برعهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی افزود: این آثار چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب و حتی در طول جنگ نابرابر تحمیلی تا به امروز ادامه دارد.

حجت‌ الاسلام و المسلمین شهیدی تصریح کرد:‌ ما وظیفه داریم که آثار شهدا را حفظ کنیم و برای شناساندن آن‌ها به جامعه و مردم و فداکاری‌هایی که کرده‌اند باید معجزاتی را که آن‌ها در جبهه‌ها آفریدند را به تمام جامعه نشان دهیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدا با وجود تمام تحریم‌ها اختراعات و ابتکارات زیادی داشتند که حتی پس از گذشت چندین سال باید به نمایش گذاشته شوند.

وی تصریح کرد: مخترعین باید به انقلاب، کشور و رهبری و جامعه شناسانده شوند، لذا ما برای زنده ماندن و حفظ آثار آنان باید کوشا باشیم.

حجت‌ الاسلام و المسلمین شهیدی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، خاطرات نباید محو شوند، لذا مجله‌ ماهانه یاران را که ویژه شخصیت‌های سیاسی-مذهبی هستند را راه‌اندازی کردیم که در آن آثار این افراد از دوران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: یک شماره از این مجله را برای شخصیت شهید طهرانی‌مقدم اختصاص داده‌ایم، شهیدی که پدر موشک ایران است و مورد لطف و عنایت و محبت مقام معظم رهبری بوده و زمانی که این شهید بلندمرتبه به مقام شهادت نائل شد، مقام معظم رهبری بسیار متأثر شدند.

نرم افزار چند رسانه‌ای شهید طهرانی‌مقدم رونمایی شد

وی گفت: امروز در سالگرد شهادت شهید طهرانی مقدم از نرم افزار چند رسانه‌ای رونمایی می‌کنیم تا بتوانیم تصویر شهدایی که در کنار این شهید نقش آفرین بودند را به نمایش بگذاریم تا همه مردم جامعه از این نرم افزار استفاده کنند.

همچنین در این مراسم حجت‌ الاسلام و المسلمین محمدحسن کاویانی‌راد معاون فرهنگی و آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری، شهید طهرانی مقدم سرداری بزرگوار، دانشمندی برجسته و پارسایی بی‌ادعا است.

وی افزود: شهید طهرانی‌مقدم از نسلی ارزشمند است که توانسته ارزش‌های دفاع مقدس را در قالب دانشمندی بی‌ادعا در جامعه ترسیم کند.

در پایان آلبومی از آثار و اسناد شهید طهرانی مقدم توسط حجت‌الاسلام شهیدی به خانواده وی اهدا شد.