هشدار هواشناسی نسبت به آبگرفتگی معابر خوزستان در روز یکشنبه
بنا به نقشه های پیش بینی هواشناسی امروز در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر ابرناکی،بارش پراکنده و وزش باد رخ می دهد. روز جمعهسامانه بارشی از جنوب غرب وارد کشور شده و بتدریج گستره فعالیت آن غرب و شمال غرب،دامنه های جنوبی البرز در استان های زنجان،قزوین،البرز،تهران و سمنان و بخش هایی از مرکز و جنوب کشور را در بر خواهد گرفت.
 
شنبه با تقویت این سامانه در مناطق مذکور فعالیت آن به شرق و شمال شرق نیز گسترش می یابد همچنین از روز جمعه و همراه شمالی شدن جریان ها روی دریای خزر در استان های سواحلی دریای خزر وزش باد،بارش باران شروع می شود.
 
روز یکشنبه با کاهش بارش در سواحل شمالی فعالیت این سامانه در کشور ادامه خواهد داشت و شمال فارس،چهار محال و بختیاری،شمال خوزستان،بوشهر و جنوب لرستان و ایلام بارش از شدت بیشتری خواهد داشت که احتمال بارش تکرگ،آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها و روزخانه ها در خوزستان،بوشهر،جنوب کهگیلویه و بویر احمد و جنوب فارس دور از انتظار نیست.
 
جمعه در ارتفاعات البرز،شنبه و یکشنبه در ارتفاعات البرز و دامنه زاگرس در استانهای آذربایجان غربی،شرقی،کردستان،همدان،لرستان،چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد بارش به شکل برف خواهد بود.روزهای جمعه وشنبه بخش های مرکزی و شمالی خلیج فارس و شنبه دریای خزر مواج پیش بینی می شود.