به گزارش واحد مرکزی خبر, آقای آبخضر در نشستی رسانه ای افزود : نوای دل انگیز تکبیر به طور همزمان در ساعت ۲۱ ، در سراسر کشور سرداده می شود.

وی اضافه کرد: نوای الله اکبر از گلدسته مساجد و شبکه های مختلف رسانه ملی نیز به طور همزمان پخش می شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: پس از سردادن نوای الله اکبر، همزمان آسمان ۴۳۰۰ شهر و روستای کشور نور افشانی می شود.

وی افزود: در تهران نیز مراسم نور افشانی با حضور مردم در ۲۲ نقطه شهر انجام می شود.

آبخضر با اشاره به ویژگی های راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن گفت: از آن جمله می توان در پیش بودن انتخابات نهمین مجلس شورای اسلامی، سرنگونی دیکتاتورهای منطقه در حد فاصل زمانی دهه فجر ۸۹ تا ۹۰ و تجلیل از شهدای والامقام جهاد علمی کشور اشاره کرد.
وی افزود: پس از ۸ سال ایام دهه فجر از ماه های محرم و صفر خارج شد و با توجه به ایام پربرکت ماه ربیع، عموم برنامه های امسال با توجه به لزوم ایجاد شوروشعف و شادمانی مردم کشور، اجرا می شود.

امسال بیش از ۲۰۰ خبرنگار خارجی و ۱۵۰۰ خبرنگار ایرانی به همراه ۳۰۰ گروه خبری از شبکه های مختلف رسانه ملی به ضبط و ثبت حماسه پرشکوه حضور مردم قدرشناس ایران اسلامی می پردازند.
وی افزود : شبکه های فوجی و آساهی ژاپن ، زد دی اف آلمان و سی بی اس آمریکا از جمله شبکه هایی هستند که راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن را پوشش خبری می دهند.