بهمن‌ماه، آغاز  بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اظهار کرد: با توجه به لغو برخی سفرهای کاروان‌های دانشجویی دوره نوزدهم و درخواست دانشجویان مبنی بر اعزام به عتبات عالیات در آذر ماه، دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات می‌توانند از فردا تا 30 آذر ماه  با مراجعه به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نام نویسی کنند.

وی ادامه داد: دانشگاهیان متقاضی در قالب کاروان‌های زمینی و هوایی در  آذر ماه به عتبات عالیات اعزام می‌شوند، تسهیلات ۲ میلیونی برای سفر‌های زمینی و وام ۳ میلیونی بانک عامل برای سفر‌های هوایی به زائران دانشگاهی تعلق می‌گیرد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اضافه کرد: در بازه زمانی بین20 تا 30 آذر 60 کاروان دانشجویی که در دوره‌های قبل به دلیل مشکلات ایجاد شده نتوانستند رهسپار این سفر معنوی باشند، اعزام می‌شوند.

بهمن‌ماه، آغاز  بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان 

فقیهی در ادامه با اشاره به بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان اشاره کرد و گفت: دوره جدید قرار بود در دی ماه سال جاری آغاز شود ولی به دلیل مقارن شدن با امتحانات دانشجویان به بهمن ماه موکول شد و ثبت نامی که در آذرماه صورت می‌گیرد به هیچ عنوان ربطی به بیستمین دوره ندارد.

گفتنی است، در صورت به حدنصاب رسیدن دانشجویان این کاروان‌ها به عتبات اعزام می‌شوند.