به گزارش افکارنیوز, سرهنگ حسن آبادي فرمانده انتظامي شهرستان رباط کريم و بهارستان در اين باره اظهار داشت: در پي وقوع يک فقره سرقت خودرو در صالح شهر، مأموران کلانتري ۱۸ صالح شهر شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان را در دستور کار قرار دادند.


این مقام انتظامی شهرستان رباط کریم در ادامه بیان داشت: ماموران انتظامی با گشت زنی های هوشمندانه و انجام اقدامات اطلاعاتی خود، پی به مخفیگاه دو سارق سابقه دار بردند که به محض ورود به محل مورد نظر مشاهده کردند، متهمان در حال باز کردن لوازم خودرویی در محوطه ساختمان می باشند.


وی افزود: ماموران انتظامی در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری هر دو سارق شده و با بررسی های به عمل آمده و استعلام از مرکز پیام مشخص شد خودروی سارقان سرقتی بوده است.


سرهنگ حسن آبادی ادامه داد: متهمان دستگیر شده علاوه بر سرقت خودرو مکشوفه در محل دستگیری، به سرقت خودروی پراید از شهرستان اسلامشهر که چند روز قبل توسط مأموران انتظامی صالح شهر بلاصاحب کشف شده بود، نیز اعتراف می کنند.


سرهنگ حسن آبادی در ادامه خبر داد: متهمان در بازجوئی های پلیس اذعان داشتند علاوه بر سرقت خودرو های شهروندان در شهرستانهای رباط کریم و بهارستان و اسلامشهر از دو منزل در صالح شهر نیز سه دستگاه خودرو سرقت کرده اند.


گفتنی است متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.