آخرین وضعیت جسمانی پدر طبیعت ایران

بهناز بسکی درباره آخرین وضعیت درمانی پدر طبیعت ایران اظهارداشت: دکتر غلامعلی بسکی از ۱۶ آبان ماه امسال به علت مشکلات تنفسی در بیمارستان بسکی بستری و تحت نظر پزشکانی قرار دارد.

وی افزود: عضلات تنفسی پدر طبیعت دچار مشکل شده و تاکنون هیچ گونه عمل جراحی در این خصوص بر روی وی انجام نشده و اخبار درباره عمل جراحی وی در فضای مجازی و برخی کانال‌ها کذب است.

مدیرعامل موسسه سبزگامان بسکی درباره وضعیت جسمانی دکتر بسکی اظهارداشت: در حال حاضر وی تحت نظر پزشکی است و باید دید عضلات تنفسی چگونه عمل می‌کند و در حال حاضر نمی‌توان اظهارنظر خاصی کرد.

وی از مدیران برخی از کانال‌ها برای انتشار اخبار کذب و بی‌اساس در فضای مجازی گلایه کرد و گفت: خبرگزاری‌ها، خبرنگاران و مدیران کانال‌های فضای مجازی برای اطلاع از هرگونه خبر درباره پدر طبیعت می‌توانند با موسسه سبزگامان بسکی ارتباط برقرار کرده و اخبار مربوط به دکتر بسکی را از این طریق جویا شوند.

دکتر غلامعلی بسکی معروف به پدر طبیعت و محیط زیست ایران متولد بهمن ماه سال ۱۳۱۰ در سبزوار بوده و یکی از هواداران برجسته محیط زیست و گیاه‌خواری است.

دکتر بسکی در سال ۱۳۳۱ ازدواج کرد و اکنون چهار فرزند و ۶ نوه دارد، او در سال ۱۳۴۵ بیمارستانی را در شهر گنبدکاووس تاسیس کرد.

پدر طبیعت ایران در سال ۱۳۴۹ سکونت در شهر را رها و در جنگل گلستان اقامت کرد و زندگی خود را وقف دفاع از محیط زیست و تبلیغ گیاه‌خواری کرد.