دریده شدن قلب یک زن در جاسک!

سرهنگ عباس قاسمی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر یک مورد اختلاف خانوادگی منجر به قتل در روستای "کوچنینگ"، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی جاسک قرار گرفت.

وی افزود:مأموران در بررسی از صحنه قتل دریافتند قاتل بر اثر اختلاف خانوادگی و به وسیله ضربات چاقو به شکم و قفسه سینه، همسر خود را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه با توجه به متواری شدن قاتل و شکایت خانواده مقتول، طرح مهار خودرو‌های عبوری در سطح شهرستان اجرا شد، اظهار داشت: در این زمینه مأموران ایست و بازرسی سه راهی جاسک حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و پس از متوقف کردن خودرو، قاتل متواری به هویت "بهمن س" که خود را به عنوان مسافر عادی جا زده و قصد فرار به استان‌های شمالی را داشت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی جاسک بابیان اینکه قاتل پس از دستگیری و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم، از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.