شیراز؛ ممنوعیت ورود مجردها به بوستان خانواده

به گزارش افکار نیوز به نقل ازفارس در شیراز، محمد فرخزاده در نشست مشترک خبرنگاران شیرازی و اصفهانی که به میزبانی شهرداری شیراز برگزار شد، اظهار داشت: این بوستان برای نخستین بار در فضایی به مساحت ۸ هزار و ۸۰۰ متر مربع با رویکرد آموزش تخصصی خانواده ویژه خانوادهها ایجاد میشود.

فرخ‌زاده با بیان اینکه ورود مجردها در این بوستان ممنوع است، افزود: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک این بوستان را افتتاح و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

معاون شهردار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به اعتبارات معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز اشاره و بیان داشت: بودجه امسال این معاونت ۲،۶ میلیارد تومان بود که در سال آینده رشد ۱۵ درصدی داریم.

وی ادامه داد: در زمینه اعتبارات عمرانی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز در سال آینده از عدد ۱۲ میلیارد تومانی طرح‌های عمرانی به ۲۵ میلیارد تومانی می‌رسیم.

فرخ‌زاده بیان کرد: امسال نیز برای نخستین بار بودجه چهار درصد را به عنوان مبنا قرار داده و به نوعی حوزه فرهنگی اجتماعی را دارای هویت مستقل کردیم که این یک اقدام فاخر در شهرداری به شمار می‌رود.

این مسئول همچنین در سخنان خود به موضوع ورزش و توجه به آن در معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز اشاره کرد و افزود: امسال دو سالن سرپوشیده در مناطق محروم شیراز افتتاح کردیم و یکسال دیگر نیز به زودی در یکی از مناطق جنوبی شیراز به بهره‌برداری می‌رسد.

فرخ‌زاده ادامه داد: برای نخستین بار اجرای ۹ زمین چمن مصنوعی را در برنامه شهرداری مناطق قرار دادیم که این زمین‌های چمن نیز در مدت کوتاهی آماده بهره‌برداری شد و تا پایان امسال ۹ هزار متر زمین چمن مصنوعی فوتبال در شیراز داریم.

معاون فرهنگی شهرداری شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیتهای این معاونت اشاره کرد و مهمترین آن را راهاندازی نخستین بازار کتاب شیراز، پایان مرمت و بازسازی ساختمان باغ دلگشا در اسفند ماه امسال و انجام تبلیغات شهری با رویکرد فرهنگی عنوان کرد.