شهرداری تهران برای ساکنین محدوده طرح ترافیک چه تسهیلاتی دارد؟

مصطفی قنبرنژاد مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران گفت: محدوده طرح ترافیک از سال 1358 در تهران آغاز شده و ورود و خروج به  این محدوده باید با مجوز صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: تا سال گذشته زیرساخت‌های ما تکمیل نبود اما این طور نبود که هر کس می‌خواهد وارد محدوده و خارج شود. برخی از افراد روزانه طرح می‌خریدند و برخی سالیانه و مشخص بود کدام خودرو مجاز و کدام خودرو غیرمجاز است.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه از امسال بحث عدالت‌محوری سرلوحه کار قرار گفت، گفت: باید ورود و خروج تمام خودروها کنترل شود و برای ساکنین محدوده طرح ترافیک نیز تسهیلاتی در نظر گرفته شد تا قبل از 8:30 صبح باید از محدوده خارج و بعد از 17 وارد محدوده شوند.

قنبرنژاد ادامه داد: اگر در بین ساعات هم بخواهند در محدوده تردد کنند باید مانند سایر شهروندان عوارض ورود و خروج خود را پرداخت کنند.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران گفت: شهروندان می‌توانند در سامانه MY.TEHRAN ثبت‌نام کرده و حساب خود را شارژ کنند.

وی در خصوص شلوغی محدوده طرح ترافیک در روزهای پنج‌شنبه گفت: در گذشته از ساعت 13:30 به بعد محدوده طرح ترافیک قفل می‌شد در حال حاضر ترافیک را توزیع کرده‌ایم و مشکلی وجود ندارد در محدوده‌های اداری و مسکونی ترافیک زیاد نیست اما در محدوده‌های تجاری ترافیک وجود دارد که البته در طول هفته هم در این محدوده‌ها ترافیک وجود دارد.