باند بزرگ سارقان خودرو و لوازم منزل در تهران دستگیر شد

سردار عبدالرضا ناظری در خصوص دستگیری بزرگ‌ترین باند سارقین خودرو، لوازم منزل، لوازم خودرو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی عملیاتی که پلیس آگاهی شرق استان تهران انجام داد توانستیم بزرگ‌ترین باند سارقین خودرو، لوازم منزل و طلاجات را در شهرستان ورامین شناسایی و در عملیات ضربتی دستگیر کنیم.

وی گفت: در این دستگیری باند سارقین به سرقت 50 خودرو در شهرستان ورامین و شهرستان‌های هم‌جوار و حوزه شرق استان تهران اعتراف کردند.

فرمانده ویژه شرق استان تهران افزود: در این دستگیری اعضاء باند به سرقت 4 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و لوازم جانبی موتور نیز اعتراف کردند.

ناظری افزود: این باند بزرگ سرقت در اعترافات دیگر به سرقت از 5 مغازه در سطح شهر اعتراف کرده و به سرقت‌های خرد در سطح شهرستان‌ها اعتراف کردند.

فرمانده ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: باند سارقان در اعتراف به سرقت از منازل به مبلغ سه میلیارد ریال که در این سرقت‌ها طلاجات، لوازم‌خانگی موجود بود که به‌جز سرقت از منازل و خودرو اقدام به سرقت از اماکن عمومی و دولتی به تعداد 6 فقره نیز اعتراف کردند.

وی تأکید کرد: این باند به‌ غیر از سرقت و اقدام به ناامن کردن شهرستان در اماکن عمومی دست به‌ زورگیری، ضرب و شتم می‌کردند که 4 فقره شکایت و 6 فقره سرقت و کیف‌قاپی اعتراف و در پرونده قضایی این باند ثبت شد.

ناظری اذعان داشت: این باند با حضور در محله‌های خلوت شهرستان و شناسایی آرایشگاه‌ها و ورود به آرایشگاه‌های زنانه اقدام به سرقت و ناامن کردن محله‌ها می‌کردند.

فرمانده ویژه شرق استان تهران افزود: ناجا با تمام وجود در راستای اقتدار و امنیت مردم به‌صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کند، ولی گاهی عده‌ای از روی نادانی دست به سرقت و ناامن کردن می‌کنند.