مدارس فردا یکشنبه ۱۶ دی ۹۷ تعطیل است؟

مجتبی، ولی پوری اظهار داشت: فردا یکشنبه ۱۶ دی ماه مدارس تمام مقاطع در استان تهران دایر است.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تکذیب برخی شایعات در مورد تعطیلی مدارس در روز یکشنبه گفت: در صورتی که تصمیمی در این خصوص گرفته شود، حتما به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، امروز شنبه ۱۵ دی ماه مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند، پردیس، بخش‌های رودهن، لواسانات و رودبار قصران در نوبت صبح و عصر به دلیل برودت هوا و یخبندان تعطیل بود.

اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در اطلاعیه ای وضعیت تعطیلی و یا تاخیر مدارس نقاط مختلف استان مرکزی در روز شنبه ۱۵ دی ماه را تشریح کرد.

بر اساس این اطلاعیه، مدارس تمامی دوره های تحصیلی بخش خرقان شهرستان زرندیه در نوبت صبح فردا شنبه تعطیل است.

همچنین تمامی مدارس ابتدایی روستایی شهرستان خمین، تمامی مدارس ابتدایی نوبران در شهر و روستا، تمامی مدارس ابتدایی شهر و روستای شهرستان آشتیان، تمام مدارس منطقه سربند شازند در شهر و روستا، تمام مدارس ابتدایی شهر و روستای شهرستان تفرش و تمام مدارس ابتدایی شهر و روستای شهرستان فراهان فردا شنبه ۱۵ دی ماه در نوبت صبح با دو ساعت تاخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می کنند.

بر اساس این گزارش، سایر دوره ها که ذکر نشده در ساعت عادی فعالیت آموزشی خود را آغاز می کنند و امتحانات نهایی نیز راس ساعت مقرر برگزار می‌شود.

 

مدارس اراک به سبب آلودگی هوا تعطیل شد

 

مدارس اراک به سبب آلودگی هوا فردا یکشنبه ۱۶ دی‌ماه تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم  درحالی که در چند روز گذشته هواشناسی از افزایش غلظت آلاینده‌ها به سبب تغییرات جوی خبر دادند از عصر امروز هوای شهر اراک در وضعیت ناسالم قرار گرفت.

بنابراین و براساس مصوبه و اعلام کمیته بحران استانداری مرکزی و با توجه به پایداری هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها تمامی مدارس شهر اراک شامل مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه شهر اراک در نوبت صبح فردا یکشنبه شانزدهم دی ماه تعطیل است.

این درحالی است که امتحانات متوسطه دوم به قوت خود باقی خواهد بود و دانش‌آموزان باید در این مقطع تحصیلی و طبق ساعات اعلامی برای امتحانات در مراکز امتحانی حاضر شوند.

امروز نیز مدارس در شهرهای مختلف استان مرکزی به سبب سرما، بارش برف و یخ‌بندان تعطیل یا در نقاطی با تاخیر آغاز به کار کرده و دانش‌آموزان ساعات درسی خود را از ساعت 9 شروع کردند.