افکار نیوز: شنیده شده نیروی انتظامی در ساعات تعطیلی بازار با شکستن درب مغازه ها اقدام به جمع آوری اجناس آنها به بهانه مبارزه با قاچاق کالا کرده است.

در این خصوص آزادنگار نوشت: در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه ۲۸ بهمن ماه تعدادی زیادی از ماموران نیروی انتظامی با استفاده از تعطیل بودن بازار در نیمه های شب وارد پاساژ سرای ملی در بازار تهران شده و پس از شکستن قفل ها وارد تمامی مغازه ها بدون حضور صاحبان آنها شده و از هر مغازه مقادیر بسیار زیادی لباس و پوشاک بیرون آورده و تا ۴ صبح بار کامیون های از پیش آورده شده می کرده اند.

نزدیکی های صبح که مغازه داران از طریق تلفن و پیامک یکدیگر را با خبر می کنند و با اعتراض خودشان را به بازار می رسانند به بهانه اعتراض به مبارزه با کالای قاچاق به شدت مورد ضرب و شتم قرار می گیرند و تعداد بسیار زیادی در بیمارستان بستری می شوند.

در حالی که حتی طرح قانونی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مجلس برای تحت تاثیر قرار ندادن بازار شب عید فعلا در دستور قرار نداده است این اقدامات عجیب و خارق العاده نیروی انتظامی و حمله عدوانی به مغازه های مردم و شکستن قفل آنها در نیمه شب و بدون حضور صاحبان مغازه ها در شرایطی که فارغ از اینکه این کار با حکم قضایی صورت گرفته یا نه نشان از یک اقدام نسنجیده و یک عمل غیر اخلاقی دارد.

امید است مسئولان نیروی انتظامی و مسئولان قضایی در این مورد که هم قطعا به صاحبان حق ظلم شده و هم باعث بروز نارضایتی شدید میان مردم شده است مانند بیشمار اقدامات دیگر اینگونه خود توجیه و پاسخ قانع کننده ای برای افکار عمومی داشته باشند.