یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور آغاز بکار کرد

سردار شرفی با بیان اینکه حفاظت از اراضی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، تأکید کرد: همواره در انتصاب فرمانده برای یگان های حفاظت دستگاه های دولتی؛ انقلابی گری، مدیریت جهادی، ولایت مداری و کارآمدی افراد برای پلیس پیشگیری ملاک بوده و انتصاب فرمانده برای این یگان در چارچوب منطق ، مصلحت و داشتن خصوصیاتی چون جهادی، انقلابی، ولایی، دانشی و ... استوار است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: بزرگترین افتخار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت صادقانه و بدون منت به مردم است که نصیب ما شده و باید شبانه روز برای انجام وظیفه تلاش کنیم و قدر این فرصت ها را بدانیم و از هر لحظه برای خدمت به کشور و انقلاب بهره ببریم.

وی در ادامه با اشاره به انتصاب سرهنگ ابراهیم حسن آبادی به عنوان فرمانده پلیس یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور ، بیان کرد: ایشان چهره ای شناخته شده در مجموعه ناجا هستند و مسئولیت های مختلفی در نیروی انتظامی داشته اند، سرهنگ ابراهیم حسن آبادی ؛ فردی کارآمد، متدین، پیگیر، وقت گذار در امور و دقیق هستند و در دوران مسئولیت قبلی گام های خوبی در حوزه ماموریتی برداشتند.

سردار شرفی گفت:  انتظار می رود که وی در مسئولیت جدید با تاکید بر اصل جامعه محوری، جلب مشارکت عمومی و پیشگیری مردم پایه، توسعه آموزش و مهارت آموزی کارکنان در راستای حرفه ای گرایی، تعامل سازی و اعتبار بخشی به نیرو تلاش کنند.