نحوه پرداخت عیدی کارکنان دولت

به گزارش افکارنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر، لطفالله فروزنده در حاشیه جلسه امروز يكشنبه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: دستگاههای دولتی مکلف شدند عیدی کارکنان دولت را به دو روش پرداخت کنند.

وی افزود: کارکنان دولت می‌توانند عیدی امسال خود را به دو روش اختیاری فیش نیم سکه بهار آزادی به اضافه ۵۰ هزار تومان یا ۳۵۰ هزار تومان نقدی دریافت کنند.

فروزنده گفت: بانک مرکزی تمهیداتی اندیشیده است تا کارمندان دولت اگر خواستند فیش نیم سکه را بفروشند از طریق شبکه بانکی اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور همچنین گفت: در سال آینده پیشخوان‌های روستایی از۱۰هزار به ۱۲هزار باب افزایش می یابد.

فروزنده افزود: همچنین خدمات پیشخوان های روستایی از ۱۰ خدمت به ۲۵ خدمت افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه درباره آخرین اقدامات تبدیل وضع نیروهای شرکتی گفت: پنج وزارتخانه نیرو، نفت، صنعت معدن و تجارت، بهداشت درمان و آموزش پزشکی و تعاون کار و رفاه اجتماعی در این باره به نتایج خوبی رسیده اند و وزارت علوم هم قرار است موضوع را در هیات امنا مصوب کند.

معاون ريیس جمهور در خبری دیگر افزود: مقرر شد در شهرهای زیر ۷۰ هزار نفر ، مجتمع ادارات حدود ۱۰۰ پست زیر نظر فرمانداری تشکیل و همه خدمات در این مجتمع عرضه شود.