به گزارش افکار نیوز ،ابوالقاسم شیرازی در گفتوگو با فارس درخصوص کم بودن مانتو، روسری و شال بلند در سطح بازار و قیمت بالای مانتو اظهار داشت: اتحادیه کشوری پوشاک بر قیمت لباسهای موجود در فروشگاهها کنترل بسیاری دارد سازمان حمایت از مصرف کننده، بازرسی اصناف و بازرسی وزارت بازرگانی نیز بر قیمت پوشاک ارائه شده نظارت میکنند.

وی افزود: امسال در حوزه طراحی و توزیع مانتو تغییر رویکرد داریم به‌گونه‌ای که مانتو‌های بلند جایگزین مانتوهای کوتاه شده‌ است و اگر مانتوی کوتاهی در فروشگاه‌ها وجود داشته باشد این تولیدات مربوط به گذشته است.

رئیس اتحادیه کشوری پوشاک ادامه داد: با هزار فروشگاه صحبت کرده‌ایم تا مانتوهای بلند و مطابق با معیارهای داخلی را با قیمت مناسب ارائه کنند همچنین مقنعه‌های بلند و در مدل‌های مختلف را در فروشگاه‌های سطح شهر توزیع کرده‌ایم.

شیرازی ادامه‌داد: سال آینده تولید و توزیع مدل‌های مختلف مقنعه و چادر را در دستورکار داریم و در این حوزه تمرکز خواهیم کرد.

وی درخصوص کمبود شال و روسری بلند در سطح بازار پوشاک عنوان کرد: هنوز برنامهای را برای تولید و توزیع شال و روسری بلند نداریم و بیشتر بر روی تولید و توزیع مانتوهای بلند، چادر و مقنعه متمرکز هستیم.