واکنش رییس بسیج جامعه زنان به تک خوانی یک زن در جشنواره فیلم فجر

مینو اصلانی  رئیس بسیج جامعه زنان در واکنش به اجرای برنامه همخوانی و تک خوانی آواز زنان در مراسم افتتاحیه جشنواره فجر این مسئله را حریم شکنی مغرضانه دانست و گفت بسیار تاسف بار است که چنین برنامه‌ای در مقابل وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اجرا درآمده است.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد این خط حرمت شکنی در وزارت ارشاد و سایر بخش‌های فرهنگی وابسته به آن شکل گرفت تا یک وضعیت نابهنجار را در ایران اسلامی به وجود بیاورد.

اصلانی با اشاره به اینکه ایران در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار دارد و دنیا تحت تاثیر آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی این کشور قرار گرفته است، حرمت‌شکنی زن مسلمان در جشنی اففتاحیه بیست و هفتمین جشنواره فج را غیرقابل تحمل دانست.

وی گفت: این حرمت شکنی قلب تمام زنان مسلمان ایران اسلامی را جریحه دار کرده است.

رئیس بسیج جامعه زنان خاطر نشان کرد وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی متولی فرهنگی ۸۰ میلیون مسلمان ایرانی است، چطور در مجلسی که تک خوانی یک زن که از نظر اسلام بزرگترین حرامها قلمداد می شود، تا آخرین لحظه می‌نشیند.

وی با تاکید بر اینکه وزیر ارشاد باید مستقیماً به خاطر این اتفاق نامیمون جوابگوی جامعه اسلامی باشد، خاطر نشان کرد: مردم مسلمان  منتظر پاسخ شفاف وی هستند.

رئیس بسیج جامعه زنان با با گلایه از سکوت مجلس شورای اسلامی در مقابل این حرکت هنجارشکنانه اظهار داشت: این اتفاق تاسف بار روح و احساسات مردان و زنان مسلمان را  نه تنها در ایران بلکه در کشور های مسلمانی که تمام نگاهشان به سمت جمهوری اسلامی است به درد آورده است.