برگزاری اولین نشست مجمع روابط عمومی شهر تهران

ایمان قربانی مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران در اولین نشست مجمع روابط عمومی شهر تهران به اهمیت و نقش اساسی روابط عمومی در حفظ و گسترش فعالیت سازنده سازمان تاکید کرد و افزود: روابط عمومی هر سازمان برای اثرگذاری و ارتقاء جایگاه با داشتن برنامه جامع وظایف سنگینی بر عهده دارد.

وی ادامه داد: روابط عمومی هر دستگاه و ارگان مبلغ و بیان کننده استعداد ها و توانایی های آن دستگاه است و در واقع به نوعی عملکرد و توانایی یک مدیر را به منصه ظهور می رساند از این رو رسالتی عظیم دارد.

قربانی در ادامه با اشاره به تشکیل شورای روابط عمومی کلان شهر تهران گفت: شورای روابط عمومی شهر تهران شورایی حرفه ای در عرصه شهر تهران است که فرماندار تهران به عنوان رییس شورا ، مدیر روابط عمومی فرمانداری به عنوان دبیر شورا، هفت نفر از منتخبین به عنوان هیات رییسه شورا ، یک نفر به عنوان بازرس و یک نفر به عنوان خزانه دار  این شورا انتخاب می شود وهفت کمیته تخصصی حاصل فعالیت این شورا است.

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران به برگزاری مستمر این نشست ها اشاره کرد و گفت:  پس از تعیین اعضای شورا و کمیته های ذیل آن، اساسنامه با حضور اعضای مجمع تدوین خواهد شد.

گفتنی است در این نشست بسیاری از مدیران دستگاه های اجرایی مختلف تهران حضور داشتند که ضمن ارایه نقطه نظرات ، راهکارهایی در خصوص تقویت ارتباط و تعامل بهتر و گسترده بین سازمان ها ارایه کردند.

همچنین طهرانی مطالبی در خصوص پارادایم مطالعات روند به عنوان ابزاری برای تصمیم گیری و برنامه ریزی در حوزه مدیریت روابط عمومی ارایه کرد.

مطالعات روند ، کاربرد اصول علمی برای شناسایی، تحلیل و طراحی روش ها به منظور بهینه سازی عملیات مدیریت با تمرکز بر فرآیند تصمیم است.