خبر خوش برای بازنشستگان کشور

جمشید تقی زاده در جریان تجدید میثاق مدیرعامل، مدیران و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه این صندوق با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر با اعلام این خبر، گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، روز چهارشنبه ۱۷ بهمن‌ماه ۹۷ تعداد ۳۳ هزار فقره وام ۵ میلیون تومانی نوبت پنجم به بازنشستگان کشوری پرداخت و به‌حساب آن‌ها واریز می‌شود.

تقی زاده افزود: تاکنون و با احتساب این تعداد در مجموع ۱۶۵ هزار نفر از ۲۰۰ هزار نفر مرحله نخست، وام ۵ میلیون تومانی خود را دریافت کرده‌اند.

وی گفت: ثبت‌نام مرحله دوم برای ۲۰۰ هزار فقره وام ۵ میلیون تومانی باقیمانده نیز از ابتدای بهمن‌ماه آغازشده و تا پایان بهمن‌ماه همچنان ادامه خواهد داشت.

تقی زاده یادآور شد: از ابتدای بهمن‌ماه تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار نفر در سایت اینترنتی صندوق برای دریافت وام مرحله دوم ثبت‌نام کردند که در پایان و بر اساس امتیازبندی مشخص، پرداخت وام به‌صورت نوبت‌بندی انجام خواهد شد.

تقی زاده اظهار داشت: پرداخت این وام بر اساس امتیازبندی عواملی، چون کمترین تعداد وام دریافتی و کمترین حقوق دریافتی انجام می‌شود و در نیمه نخست سال ۹۸ پرداخت آن آغاز می‌شود.