متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد محترقه

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا از متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد محترقه و کشف ۷۹ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ محمد نمازی اظهار کرد: به دنبال اقدامات پلیس اگاهی و عوامل هنگ مرزی این شهرستان مشخص شد یک باند چهار نفره تهیه و توزیع مواد محترقه با توجه به نزدیکی پایان سال قصد دارند تعداد زیادی مواد محترقه را در سطح شهرستان آستارا توزیع کنند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی‌های صورت‌گرفته با مقام قضایی، نیرو‌های ناجا جهت دستگیری افراد باند مذکور وارد عمل شدند تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفای افراد دستگیرشده، ۷۹ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به اینکه در این راستا چهار توزیع‌کننده مواد محترقه دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند گفت: پلیس در آستانه چهارشنبه آخر برخورد با هنجارشکنان را در دستور کار خود قرار داده است.

نمازی از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون کلاه‌برداری، فعالیت شرکت‌های هرمی، خرید و فروش کالای قاچاق، مواد مخدر و حمل فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی را با شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی شود.