تشییع پیکر پاک شهدای حادثه تروریستی در فرودگاه زاهدان

 در این مراسم فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: در حادثه تروریستی دیروز در محور زاهدان به خاش، 27 تن از پرسنل مرزبانی سپاه به درجه رفیع شهادت نائل شدند و 12 نفر نیز مجروح شدند.
سردار پاکپور با بیان اینکه حال عمومی مجروحان رضایت بخش اعلام شده است، افزود: هفت تن از مجروحین حادثه هم به استان اصفهان اعزام شدند. 
وی از این جنایت به عنوان اقدامی کور نام برد و تاکید کرد: همرزمان این عزیزان به زودی انتقام سختی از سرکردگان این تروریست ها و حامیان آنها خواهند گرفت.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه نزدیک به 20 سال است که حملات تروریستی از مبدا پاکستان به خاک ایران انجام می شود، افزود : اگر اراده ای در پاکستان برای مقابله با این تروریست ها وجود داشت امروز نسل این تروریست ها از بین رفته بود.
سردار پاکپور تصریح کرد: ما دیگر آموزش و سازماندهی این تروریست ها را در جوار مرزهای خود تحمل نخواهیم کرد و مقامات پاکستانی بدانند در صورتی که با آنها مقابله نکنند روزی این تروریست ها دست به اقدامات تروریستی در خود پاکستان هم خواهند زد.

عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل با اقدام کور تروریستی بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره شب گذشته، یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی منفجر کرد.