تغییرات در برخی از خطوط اتوبوسرانی در تهران

به گزارش افکار نیوز ,پيمان سنندجي مدير عامل شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه با بيان اين مطلب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود:به منظور انجام عمليات عمراني توسط عاملين شهرداري در خيابان ۱۷ شهريور، در سرويس رساني اتوبوس های برقی به شهروندان تغييراتي صورت گرفته است.

وی ادامه داد: خط ۴ اتوبوس های برقی از مبداء انتهای خیابان ۱۷شهریور تا میدان خراسان و بالعکس، خط۵ اتوبوس های برقی از مبداء میدان راه آهن تا میدان خراسان و بالعکس تا اطلاع ثانوی سرویس دهی خواهد داشت.


سنندجی اظهار داشت: همچنین جابجایی مسافران از مبداء میدان خراسان تا مقصد میدان امام حسین(ع) و بالعکس با به کارگیری تعداد ۴۰ دستگاه اتوبوس سامانه۲ اتوبوس های تندرو انجام می شود و بدین ترتیب مسافرانی که قصد سفر از میدان امام حسین(ع) به میادین شوش و راه‌آهن را دارند می توانند با تغییر اتوبوس در میدان خراسان، به آن میادین دسترسی پیدا کنند.

ادغام خطوط اتوبوسرانی در چند پایانه

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در ادامه با اشاره به ادغام برخی از خطوط اتوبوسرانی در پایانه بهار آزادی یاداور شد: با توجه به همپوشانی بخش زیادی از مسیر خطوط اتوبوس پایانه بهار آزادی تا چهارراه تهرانپارس و پایانه بهار آزادی تا پایانه علم و صنعت خطوط یاد شده یک ماه بصورت آزمایشی ادغام می شوند.


وی ادامه داد: با توجه به ادغام یاد شده هم اکنون مسیر رفت از پایانه بهار آزادی شامل خیابان های احسان، بهشت، زهدی، بلوار ناهیدی، چهارراه اشراق، خیابانهای حجربن عدی، دماوند، رشید، بلوار جانبازان شرقی، خیابان دردشت و پایانه علم و صنعت و در مسیر بازگشت از پایانه علم و صنعت شامل بزرگراه باقری، خیابان حسینی(بهار)، خیابان حجربن عدی، چهارراه اشراق، بلوار ناهیدی، خیابان زهدی، خیابان ابوذر و پایانه بهار آزادی تعیین شده است.


سنندجی در ادامه با اشاره به دیگر ادغام های صورت گرفته اظهار داشت: در حال حاضر خطوط ۱۴۷ با ۱۴۸شامل تأمین اجتماعی تا میدان صنعت ادغام و با ۲۰ دستگاه اتوبوس و نرخ کرایه ۲۲۵۰ ریال به شهروندان سرویس دهی می کند.

تغییر در ایستگاه مقصد خط۴۸-۹

سنندجی در ادامه از تغییر ایستگاه مقصد خط۴۸-۹ خبر داد و افزود: هم اکنون ایستگاه خط ۴۸-۹ شامل مقصد بلوار صبا به پایانه تجریش تغییر یافته است.

وی یادآور شد: تغییر یاد شده با توجه به افتتاح و بهره برداری از ایستگاه مترو میدان قدس صورت گرفته و ایستگاه مقصد خط اتوبوسرانی۴۸-۹ دار آباد تا بلوار صبا از بلوار صبا به داخل پایانه تجریش منتقل شده است