دستگیری سه باند سرقت در یک روز

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری باند سرقت احشام، سارقان منزل و سارق موتور سیکلت در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: پلیس خدمتگزار مردم است و در هر زمان وظیفه رسیدگی به مشکلات آن‌ها را دارد و به دنبال افراد خاطی و متخلف در بازه زمانی کم است.

وی گفت: در عملیاتی پلیسی روز گذشته سرکرده باند احشام در شهرستان پیشوا دستگیر شد و پرونده نامبرده در حال بررسی است چراکه بعد از ۹ سال اقدام به سرقت از چندین دامداری بزرگ در این شهرستان کرده بود که در آخرین سرقت ۴۰۰ رأس گوسفند را سرقت کرده است.

این مسئول گفت: با هوشیاری پلیس احشام و ۸ نفر از سارقین در ظرف ۷۲ ساعت دستگیر شدند، ولی سرکرده آن‌ها متواری شد که شب گذشته این متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: طی تماسی که دو روز گذشته با پلیس ۱۱۰ گرفته شده بود، یک منزل توسط دو زن که برای نظافت به انجا رفته بودند توسط این ۲ زن این خانه مسکونی سرقت شد.

سردار ناظری تصریح کرد: بعد از بررسی‌ها و تحقیق مشخص شد که این افراد در نقشه نظافتچی و با هدف سرقت در منازل حضور پیدا می‌کنند و چندین فقره سرقت نیز انجام دادند که در آخرین اقدام خود از منزلی در ورامین مبلغی حدود ۲۵۰ میلیون تومان به سرقت برده و بعد از ارتکاب جرم متواری شدند.

وی اظهار کرد: این دو زن سارق با بررسی، تحقیق و عملیات پلیس در منزل خود دستگیر شدند و پرونده این دو زن ۳۰ و ۳۵ ساله جهت بررسی به دستگاه‌های قضایی واگذار شد.

وی با بیان اینکه از اقدامات مهم شب گذشته ناجا در دشت ورامین دستگیری یک سارق موتور سیکلت است، یادآور شد: این فرد از سارقین سابقه‌دار بود که دارای پرونده قضایی بوده و در اعترافات خود به سرقت ۱۱ فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: اعتماد به پلیس باعث افزایش امنیت در جامعه می‌شود، پلیس در حال حاضر رضایتمندی مردم را در خصوص عملیات‌هایی که در جهت آسایش مردم است را به دست آورده است.