بازگشایی راه ۱۳۰ روستای خلخال

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خلخال گفت: با تلاش راهداران پس از چندین روز گذر از بارش سخت برف سرانجام راه ۱۳۰ روستای خلخال بازگشایی شد.

محمد قربانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خلخال اظهار داشت:  با تلاش راهداران پس از چندین روز گذر از بارش سخت برف سرانجام راه 130 روستای خلخال بازگشایی شد.

وی بیان کرد: بارش برف از 26 بهمن در این شهرستان آغاز شده که همچنان ادامه دارد که در بعضی محورهای روستایی علی‌‌رغم بازگشایی مکرر راه‌ها باز هم راه‌ها مسدود شده بود و هم‌اکنون راه 10 روستای شهرستان به همین شکل باقی مانده که تا پایان امروز بازگشایی می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خلخال از فعالیت 112 اکیپ راهداری در روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: 35 دستگاه راهداری در این مناطق فعال بودند و هم‌اکنون راهداران و تجهیزات راهداری در مسیرهای مذکور مستقر هستند تا شرایط موجود را کنترل کنند.

قربانی تصریح کرد: در هیچ مسیر اصلی و فرعی شهرستان راه مسدود باقی نمانده و در پنج روز گذشته راهداران در مسیرهای اصلی و فرعی تلاش کرده و عملیات بازگشایی مسیرها را با جدیت انجام داده‌اند تا در این زمینه مشکلی باقی نماند و بتوانیم به اهداف خود در بهبود شرایط موجود دست یابیم.