به گزارش افکارنیوز، مهندس عبدالرضا اميدوار شهري در گفتوگو با ايسنا، افزود: بر اساس نقشههاي پيشيابي هواشناسي طي سه روز آينده در اغلب مناطق كشور جوي نسبتا آرام و پايدار حاكم خواهد بود. همچنين طي روز چهارشنبه در مناطقي از جنوب و جنوب شرق كشور وزش باد و گرد و خاك رخ خواهد داد.

وی افزود: در روز شنبه با ورود سامانه جدید بارشی به کشور برای مناطقی از غرب، جنوب غرب و دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس ابرناکی، بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضعیت هوا در تهران اشاره کرد و به ایسنا گفت: بر این اساس در روز پنجشنبه آسمان تهران صاف تا کمی ابری در پاره‌ای نقاط با غبار صبحگاهی در بعدازظهر وزش باد پیش‌بینی می‌شود که حداقل و حداکثر دما در این روز به صفر و ۷ می‌رسد. همچنین در روز جمعه آسمان پایتخت صاف در پاره‌ای نقاط با غبار صبحگاهی در اوایل شب ابری خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به ۲ و ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

وي تصريح كرد: همچنان حداقل دماي هواي ۲۴ استان كشور در روز پنجشنبه به زير صفر ميرود از سوي ديگر در اين مدت استانهاي خراسان شمالي و زنجان با حداقل دماي ۱۲ درجه سانتيگراد زير صفر سردترين و هرمزگان با ۱۳ درجه سانتيگراد بالاي صفر گرمترين استانهاي كشور هستند.