پیام تبریک سردار اشتری به مناسبت روز زن

سردار حسین اشتری  فرمانده نیروی انتظامی با صدور پیامی ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت "فاطمه الزهرا" (س) سیده زنان اهل بهشت و همچنین بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (رحمه الله علیه) و نیز روز زن به تمامی مادران، همسران و زنان این مرز و بوم خصوصاً خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان، خانواده پرسنل و کارکنان زن این نیرو، اعلام کرد: بیش از ۱۴ قرن از میلاد سیده النساء العالمین، بانوی فخر زمان و مکان می‌گذرد و شیعیان، مسلمانان و انسان‌های آزاده بسیاری، همیشه و در برهه‌های گوناگون، ایشان را که اسوه عبادت، حق طلبی، انسانیت، شرافت، ایثار، از خودگذشتگی، صداقت، نجابت و عطوفت و... است را الگوی خویش قرار داده و هریک تلاش کردند و می‌کنند به اندازه ظرفیت وجودی خویش از دریای معرفتش بهره گیرند.

در ادامه این پیام آمده است، دشمنان با برنامه ریزی و تبلیغات پرسروصدای خود درصدد هستند مردان و بانوان نجیب این سرزمین را با عناوینی همچون "عدالت جنسیتی"، کمرنگ کردن و محو ارزش‌های دینی نظیر حجاب و عفاف و... که نتیجه آن از هم گسیختگی نهاد خانواده ایرانی است را مورد هجمه قرار دهند، اما زنان بیدار و هوشیار کشورمان نشان دادند الگوی آنان بانوان بزرگی همچون حضرت فاطمه زهرا، خدیجه کبری و حضرت زینب (س) هستند و در پاسداری از حریم عفاف و حجاب، استقلال هویتی و فرهنگی خود کوتاه نمی‌آیند و سند انکار ناپذیر این ادعا هفت هزار شهید زن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

مادران و زنان ولایی و بصیر ایران اسلامی خصوصاً خانواده‌های معزز شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حریم و حرم و نیز جانبازان و ایثارگران بار‌ها ثابت کرده اند همچنان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده و پیرو فرامین مقتدای زمان خود حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هستند.

 زنان آزاده و مسلمان ایران اسلامی نشان داده اند با حمایت‌های بی بدیل خود نقش تاثیر گذاری در پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس داشته اند و با بصیرت و ولایت مداری خود نقشه‌های شوم دشمنان را که درصدد ضربه زدن به اعتقادات مذهبی و سست کردن ریشه‌های اسلامی در بین نسل جوان هستند را خنثی کرده و با اتکاء به سیره حضرت زهرا (س)، پای آرمان‌های خود که همانا حجاب و عفاف و نیز نهاد خانواده است، ایستاده و تمام قد از آن دفاع می‌کنند.