خبر خوش  زیارتی برای بازنشستگان کشوری

 ولی آذروش مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا در جمع خبرنگاران گفت: هلدینگ آتیه صبا به عنوان شرکت زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری است و همه سود و درآمد آن متعلق به بازنشستگان است و این در حالی است که بیشترین ضریب اشتغال مربوط به مجموعه حمل‌ونقل در سه بخش هوایی دریایی و زمینی است.

وی افزود: در حمل‌ونقل هوایی 7 فروند به ۲۳فروند هواپیما رسیده است و رتبه اول ایرلاین را داشته‌ایم.

آذروش گفت: در حمل‌ونقل دریایی علی‌رغم تحریم 10 فروند کشتی را اضافه کرده‌ایم و نفت‌کش ایران اکنون جز شرکت‌های سودده است.

مدیرعامل شرکت آتیه صبا تصریح کرد: از ابتدای سال دستور داده‌ شده از کالاهای ایرانی استفاده شود و برای اولین بار مجتمع تعمیراتی کشتی را راه‌اندازی کرده‌ایم و 10 فروند کشتی جدید خریداری شده است.

وی افزود : در مجموعه حمل‌ونقل جاده‌ای و سفر ایمن صد درصد آمادگی داریم و برای 98، 230 هزار تن نوسازی را برای آزادراه امیرکبیر در مسیر تهران _کاشان آماده کرده ایم.

آذروش گفت: در پنجره واحد تجاری آمده‌ایم و در بحث جابجایی کالا اقدامات ارزشمندی شده و در گردش گری ۶۴ هتل را با قدمت 45ساله داریم که تاکنون 22هتل را بهسازی و نوسازی کرده ایم و در 21هتل ارتقای ستاره داشته ایم.

وی گفت: ضریب اشغال تخت در هتل‌ها را به 63 و گاهی 95 درصد رسانده ایم و تاپایان سال به 100هزار بازنشسته خدمات خواهیم داد و تا حالا 78 هزار نفر استفاده کرده اند.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا گفت: برای بازنشستگان 50 درصد تخفیف در محل اقامت و خدمات رستوران تا 20 درصد تخفیف با 4 همراه خواهد بود.

آذروش گفت: از هر  12شغل یک شغل به صنعت گردشگری تعلق دارد و هر گردشگر درآمد حدود 30 بشکه نفت را دارد.

وی گفت :یارانه سفر را 10درصد افزایش داده ایم بطوریکه از 330 به 370 هزار تومان رسیده ایم.

آذروش گفت: برای سفر های نوروزی تور عتبات به کربلا و نجف را داریم که 2یارانه سفر همزمان به آنها داده خواهد شد.

وی از رونمایی از دو پروژه بزرگ خبر داد و گفت : ارسال لوله های تولیدی به کشورهای عمان و قطر و ارسال محصولات به عراق را خواهیم داشت.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا گفت: در عرصه‌های عمل کارهایی که شده قابل ارزیابی است چراکه از 14 هزار تن به 33هزار تن رسیده ایم یعنی تلاش شبانه‌روزی بیش از 200 درصد رشد را نشان می دهد.

وی ادامه داد: شرکت ورشکسته ای داشتیم با معوقه های 5ماهه ولی الان در انتهای سال شاهد این هستیم که توانایی در تولید و خدمات به گونه‌ای است که علاوه بر رفع نیاز داخلی یک دقیقه کارخانه تعطیل نشده و 25هزارنفر مستقیم در مجموعه آتیه صبا کار می‌کنند و اشتغال مولد را داشته‌ایم.

آذروش تصریح کرد :در کنار تولید و نیازهای کشور اشتغال کاذب را نداشته ایم و تولیداتمان در راستای اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: برای مهار آب‌های مرزی لوله های چدنی را در مجموعه دارای رکود تولید کردیم و الان سه شیفت کار می‌کنیم و توانسته ایم لوله های قابل صادر شدن را در شرایط سخت تحریم تولید کنیم ما در دوران جنگ اقتصادی هستیم و عملکرد ما نشان از تلاش بی وقفه است.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا از صادرات 40تریلی به عنوان کار بزرگی در حمایت از تولید داخلی یاد کرد و گفت: از 14به 33هزار تن تولید رسیده‌ایم و صادرات را به کشورهای حاشیه خلیج فارس خواهیم داشت.