تاکید بندپی بر استفاده از ظرفیت جوانان با ایمان و متخصص

ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران به ریاست انوشیروان محسنی بندپی و با حضور حسن بیگی، معاون سیاسی اجتماعی استانداری، مروستی مدیر کل امور اجتماعی، شارقی مدیرکل امور بانوان و خانواده، گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، وره چهر مشاور امور جوان استانداری تهران و جمعی از مدیران کل استان تهران برگزار شد.

استاندارتهران با اشاره به اینکه رسیدگی به امور جوانان یک موضوع با اهمیت، راهبردی و استراتژی است گفت: برای ابعاد مختلف موضوع جوانان یک دغدغه ملی وجود دارد و باید تدابیری برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آموزش، رشد و تکامل و اشتغال جوانان درنظر گرفت.

محسنی بندپی با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، بر جانشین پروری و استفاده از ظرفیت جوانان با ایمان و متخصص تاکید کرد.

وی با بیان اینکه استان تهران در مجموع استان جوانی شناخته می‌شودعنوان داشت: مجمع مشورتی جوانان، بازوی بسیار قدرتمندی است که باید ازاین ظرفیت استفاده شود.

استاندارتهران تاکید کرد: درسال ۹۸ از فرمانداران انتظار داریم با برنامه ریزی علمی ودقیق و کارشناسی شده به بررسی مشکلات جوانان اعم از اشتغال، پیش گیری از آسیب‌های اجتماعی و آموزش بپردازند.