74 میدان و بازار میوه و تره‌بار برای جانبازان و معلولان مناسب سازی شده است

سید سعید راد افزود: در سال 97 نسبت به احداث و بهره برداری از یک میدان و 9 بازار جدید میوه و تره بار، بازسازی و بهسازی کامل 14 بازار موجود و ساماندهی 5 محل استراحت کارگران شاغل در میادین میوه و تره بار اقدام شده است.

وی همچنین به بهسازی مسیر و مناسب سازی سرویس‌های بهداشتی 74 میدان و بازار در سال 97 برای جانبازان و معلولان اشاره کرد و گفت: علاوه بر این، 468 پروژه کوچک و بزرگ عمرانی در 23 میدان و بازار میوه و تره بار نیز اجرا شده است.

راد، ایمن سازی کامل 16 میدان و بازار میوه و تره بار از حیث تأسیسات الکتریکی و برقی را از دیگر اقدامات سال 97 سازمان مدیریت میادین اعلام کرد و افزود: با اجرای طرح HSE در میادین و بازارها، موارد عدم انطباق وضعیت موجود با استانداردهای مورد نظر، شناسایی و تاکنون نسبت به برطرف کردن بخش اعظم آنها اقدام شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان با تاکید بر لزوم انجام کار سیستمی و توجه به ایده‌های نو برای ارائه خدمات بهتر و کسب درآمد بیشتر در جهت حفظ مصالح شهروندان و منافع مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: میادین و بازارهای میوه و تره بار در آستانه سال نو، نونوآر می‌شوند و ضمن آراستگی و پاکیزگی این مراکز، سعی خواهد شد تا با ایجاد فضایی شاد و مفرح، شاهد حال و هوای عید نوروز در میادین و بازارها باشیم.