انجام ساماندهی دستفروشان منطقه به منطقه صورت می گیرد

حمیدرضا تحصیلی مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران در خصوص ساماندهی دست‌فروشان، گفت: ساماندهی دست‌فروشان را در مناطق 6، 11، 9، 21، 5 و 2 آغاز کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه ساماندهی دستفروشان را  از چهارراه ولیعصر و میدان آزادی آغاز کرده ایم، گفت: برای دست‌فروشان مکان‌هایی را در نظر گرفته‌ایم.

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران ادامه داد: محل‌هایی که بحث‌های ترافیکی نداشته باشند و برای شهروندان مزاحمت ایجاد نکند به صورت موقت ایجاد کرده‌ و آنها را منتقل می‌کنیم.

تحصیلی در پاسخ به این پرسش که در این نقاط مراجعات خوب است، گفت: بله خود دست‌فروشان راضی هستند که در این مکان‌ها به فعالیت خود ادامه دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که در ساماندهی دست‌فروشان در چهارراه ولیعصر فقط 10 قدم بالاتر دستفروشان را منتقل کرده‌ایم، گفت: هدف ما این بوده است که معابر آزادسازی شود و در حال حاضر دو بازارچه در بالا و پایین چهارراه ولیعصر ایجاد کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران در خصوص ساماندهی دست‌فروشان در پایانه آزادی گفت: مقابل در ورودی مترو چادری احداث کرده‌ایم و دست‌فروشان در آنجا مستقر هستند.

وی با تأکید بر این موضوع که شهرداری ملزم نیست که مکانی را برای دست‌فروشان در نظر بگیرد، گفت: این اقداماتی که شهرداری انجام می‌دهد تا عید نوروز است.

تحصیلی در خصوص ساماندهی دست‌فروشان بعد از عید گفت: اجازه دهید جلسات برگزار شود و بعد از آن اعلام می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران در خصوص ساماندهی دست‌فروشان میدان تجریش تا میدان قدس گفت: ساماندهی دست‌فروشان کل تهران طبق مصوبه شورای تأمین در دستور کار است. کار سنگین است، منطقه به منطقه جلو می‌رویم.