صدور ۵۶۰ هزار کارت پایان خدمت در سال ۹۷

سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا در نشست خبری که امروز با موضوع مروری بر عملکرد سال ۹۷ ناجا برگزار شد، اظهار کرد: ماموریت نیروی انتظامی ایجاد نظم، انظباط و آرامش برای مردم جامعه  و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه نظم به تمام مردم جامعه ارتباط دارد و اگر نظم نباشد هیچ پیشرفتی نخواهیم داشت، اظهار کرد: امنیت مهمترین نیاز مردم است و پلیس به تمام ابعاد امنیت از جمله ایجاد امنیت در اشتغال، امنیت در کار و امنیت برای حضور در جامعه توجه دارد.

جانشین فرمانده ناجا گفت: طبق اعلام رسمی وزارت ارتباطات در سال ۹۶ از حدود ۸ هزار و ۹۶ خدماتی که مردم از حاکمیت گرفتند، هزار و ۶۰۰  مورد مربوط به پلیس بود.

سردار سلیمانی اظهار کرد: حدود ۲۰ درصد خدمات مردم از پلیس است و مقام معظم رهبری فرموده‌اند: پلیس سطح تمام حاکمیت با مردم و ویترین نظام است.

جانشین فرمانده ناجا گفت: در سال ۹۷ حدود ۳۰۰ هزار مشمول را به خدمت اعزام و برای ۵۶۰ هزار نفر کارت پایان خدمت صادر کردیم.

وی با اشاره به اینکه یک میلیون و ۱۳۹ هزار متهم را از زندان بدرقه کردیم، افزود: علاوه بر این امسال  ۸۵۹ هزار حکم قضایی و ۵۹۲ هزار دستور قضایی را اجرا و ۵ میلیون اوراق قضایی را ابلاغ کردیم.

سردار سلیمانی بیان کرد: اگر بتوانیم مردم را نسبت به جرائم آگاه کنیم، میزان جرائم کاهش می‌یاید و رسانه‌ها باید در این باره اطلاع رسانی کنند.