پاسخ شرکت برق کرمانشاه به یک خبر

با سلام واحترام
در پاسخ به مطلب درج شده در کانال مشرق با موضوع «شب سرد زلزله زدگان اهالی سرپل‌ذهاب» به علت قطع برق کانکس زلزله‌زده‌گان. به استحضار میرساند؛ با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز، برابر مصوبه جلسه مدیریت بحران استان کرمانشاه، کارگروه ساماندهی اسکان موقت و تغیر محل اسکان کانکس های زلزله زده‌گان از داخل پارک ‌ها و معابرعمومی به کمپهای تعیین شده تشکیل شده است. این کارگروه با در نظر گرفتن خدمات و امکانات موردنیاز برای این عزیزان، شهرداری شهرستان سرپل‌ذهاب را مسئول اجرای این کار و شرکت‌های خدمات‌رسان از جمله آب و برق را موظف به همکاری در راستای اعمال این تصمیم از قبل اطلاع رسانی شده کرده اند.
باتوجه به اینکه ساکنین کانکس‌های داخل پارک ها قول همکاری برای انتقال کانکس ها را به کمپ های تعیین شده داده بودند، درهمین راستا شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، پیمانکاری را برای همکاری در این خصوص معرفی نموده است. لذا پیمانکار مذکور برای ایمنی ساکنین و جلوگیری از برق گرفتگی اهالی، در قطع برق کانکس‌های درحال انتقال در روز ششم اسفند ماه سالجاری ازسوی شهرداری برای انتقال کانکس‌های داخل پارکها به کمپ های منظور شده همکاری نموده است.
لذا با توجه به تعهد اخلاقی آن دسته از ساکنین کانکس‌هایی که برای انتقال از پارکها به کمپ تعلل نموده بودند و قول انتقال کانکس های خود را داده بودند، به دستور فرماندار محترم شهرستان سرپل‌ذهاب برق این افراد مجددا وصل شد. در حال حاضر نیز هیچ مشکلی در رابطه با برق برای این کانکس‌ها وجود ندارد.
با تشکر
روابط عمومی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه. محلوجی