فروش اینترنتی کتاب‌های زیباسازی در سال 98

بهروز فتحی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمان زیباسازی در مراسم رونمایی از کتاب‌های منتشر شده این سازمان گفت: تلاش بسیاری کردیم تا در تقویم ملی این روز را به عنوان روز زیباسازی ثبت کنیم و قرار است در تقویم استانی 21 اسفند روز زیباسازی قرار گیرد.

فتحی با بیان اینکه 300 عنوان کتاب با موضوعات مختلف در زمینه زیباسازی منتشر شده است، گفت: تقریباً 66 عنوان انتشاراتی در سال جدید داشته‌ایم.

به گفته معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمان زیباسازی، 35 عنوان کتاب وارد چرخه توزیع شده و قابل بهره‌برداری عموم است، برخی از کتاب‌ها هم  به صورت دیجیتال منتشر شده است.

فتحی اضافه کرد: 14 عنوان کتاب نفیس منتشر شده و همچنین بیش از 50 عنوان کتاب تخصصی و دانشگاهی، 20 عنوان کتاب دو زبانه، 53 عنوان دانش زیباسازی و ... منتشر شده است.

وی با بیان اینکه با چند ناشر معتبر در خصوص توزیع کتاب‌ها قرارداد بسته‌ایم گفت: همچنین با سایت‌ها و پایگاه فروش اینترنتی کتاب هم تفاهم‌نامه بسته شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمان زیباسازی تأکید کرد: برای سال آینده در خصوص تجدید چاپ کتاب‌های کمیابی که حق رایت آن در اختیار سازمان است اقداماتی صورت گرفته است.