کشف ۱۰۸ کیلو تریاک جاسازی شده زیر کامیون در عوارضی تهران – قم

رویداد‌های تیر ماه سال ۹۷ نیروی انتظامی را در این بسته خبری مشاهده کنید.


دستورالعمل اجرایی کنترل مجرمان حرفه‌ای گامی جدید در پیشگیری از جرم

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ماده ۱۳ این دستورالعمل را از حیث کنترل میدانی مجرمان مهم‌ترین قسمت آن دانست که تکلیفی بر ضابطان محول شده است که می‌تواند پلیس را در مهار رفتار محتمل بزهکارانه مجرمان یاری کند که این ماده اشعار می‌دارد «مأموران مکلفند در صورت کشف دلایل و قرائن کافی مبنی بر اینکه مجرمان درصدد ارتکاب جرم هستند، بلافاصله مراتب را به دادستان گزارش کنند و حسب دستور در چارچوب قوانین و مقررات با اقدامات پیشگیرانه فرصت ارتکاب جرم را از آنان سلب کنند.»


کشف حدود ۲۶۵ تُن مواد مخدر و روان‌گردان از ابتدای سال ۹۷

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: بیشترین حجم مواد مکشوفه از نوع تریاک به میزان 6177 کیلوگرم بوده که 80.6 درصد از مجموع کشفیات را شامل می‌شود.


کلاهبرداری با پیامک «بزن به این کارت»

استفاده کنندگان از این شیوه برای به دام انداختن طعمه خود از شگرد‌های مختلفی استفاده می‌کنند. آن‌ها با حس اعتماد و روابط مناسب قربانیان خود را به انجام کار یا ارائه اطلاعات مطابق خواست خود وادار می‌کنند. در جدید‌ترین این سودجویی‌ها به تازگی عده‌ای افراد سودجو با ارسال پیامکی جالب افراد را فریب می‌دهند. در میان ده‌ها پیامک تبلیغاتی که این روز‌ها دریافت کرده‌ایم یک پیامک جالب توجه من را به خود جلب کرد؛ «بزن به این کارت».


کشف ۱۰۸ کیلو تریاک جاسازی شده زیر کامیون در عوارضی تهران – قم

بامداد روز گذشته فردی که از طریق جاساز کردن تریاک در زیر کامیون، سعی در وارد کردن این حجم از مواد مخدر به تهران را داشت، توسط ماموران پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر در عوارضی تهران – قم شناسایی شد. با هماهنگی مقامات قضایی، تیمی از ماموران پلیس محور‌های مواصلاتی به این منطقه را تحت پوشش خود قرار دادند و با زیر نظر گرفتن کامیون حامل مواد مخدر، آن را در نزدیکی عوارضی تهران – قم متوقف کرده و راننده کامیون را دستگیر کردند.


حضور ماموران پلیس در محدوده برج پارامیس

سرهنگ سید مراد پیروندی رییس کلانتری 181 عوارضی در خصوص تامین امنیت واحدهای دچار حریق شده برج پارامیس گفت: برج پارامیس در محدوده دریاچه چیتگر دچار حریق شده بود که با تلاش نیروهای امدادی و آتش نشانی این حریق اطفاء شده است.