بیانیه ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور جهت کمک‌رسانی به سیل زدگان

در پی پیام سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه مبنی بر حضور فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و همراهی ستاد‌های بازسازی عتبات عالیات و اربعین کشور، برای کمک رسانی به مناطق سیل زده کشور این ستاد بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی پیام سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده محترم نیروی قدس سپاه و هماهنگی‌های بعمل آمده با ستاد مدیریت بحران کشور و عنایت به اعتماد مردمی و توانمندی‌های موکب‌های اربعین حسینی سراسر کشور، به آگاهی ملت شریف و فهیم ایران اسلامی می‌رساند:

ستاد بازسازی عتبات عالیات با فوریت نسبت به اعزام مواکب برای امداد و خدمات رسانی به مردم غیور و سیل زده استان‌های لرستان و خوزستان و سایر نقاط آسیب دیده از سیل‌های اخیر اقدام خواهد کرد.

بدین منظور از کلیه موکب‌داران کشور دعوت بعمل می‌آید با هماهنگی و در قالب موکب‌های اربعین حسینی به ارائه خدمات میدانی به مناطق سیل زده و یا در معرض سیل‌های احتمالی آینده اقدام کند.

ازعموم مردم شریف ایران نیز تقاضا می‌شود کمک‌های نقدی خود به سیل زدگان عزیز را از طریق سامانه *۲۳۳# (بخش اربعین) واریز و کمک‌های غیر نقدی خود را به ستاد‌های بازسازی عتبات عالیات سراسر کشور تحویل دهند.

جهت اطلاعات بیشتر به سایت ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور مراجعه کنند.