نیمی از خانه‌های شهر پل‌دختر پاکسازی شد

سردار حسن حسن‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گروه‌های جهادی محله و مسجد محور، گردان‌های امام حسین (ع)، فاتحین و بیت‌المقدس سپاه استان تهران از چند روز گذشته در شهرستان سیل‌زده پلدختر مستقر شده و در حال خدمات‌رسانی هستند.

وی عنوان کرد: ۷۰ گروه جهادی با استفاده از تجهیزات و امکانات مورد نیاز در حال کمک‌رسانی به شهروندان سیل‌زده پل‌دختری هستند.

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران بیان کرد: در مجموع یک‌هزار و ۱۰۰ نفر در قالب گروه‌های مختلف کار لایروبی و پاکسازی معابر، خیابان‌ها و منازل شهروندان پل‌دختری را انجام می‌دهند، به طوریکه کار پاکسازی نیمی از منازل مردم انجام شده و نیم دیگر طی روزهای آینده به پایان می‌رسد.

سردار حسن‌زاده خاطرنشان کرد: پس از پاکسازی واحدهای مسکونی، کار پاکسازی مدارس، ادارات، بیمارستان‌ها و دیگر مناطق آغاز شده و در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: همچنین با فعالیت حدود ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات مهندسی روند کمک‌رسانی به شهروندان پل‌دختری در حال انجام است.

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران از ایجاد شبکه توزیع در پل‌دختر خبر و ادامه داد: از این رو طی ۴۸ ساعت گذشته مواد غذایی و بهداشتی مورد نیاز با مراجعه به درب منازل شهروندان به آن‌ها تحویل داده شده و شبکه توزیع انسجام نسبی یافته است.

سردار حسن‌زاده با اشاره به توزیع غذای گرم توسط موکب‌های استان تهران به سیل‌زدگان اظهار کرد: ۴۸ ساعت است که با استقرار نیروها، تجهیزات و مواد غذایی موکب‌ها کار توزیع غذای گرم بین مردم آغاز شده است.

وی به شهروندان سیل‌زده پل‌دختری اطمینان خاطر داد که تا پایان پاکسازی و دور ریختن کامل گل‌ولای از خانه‌ها و بازگشت زندگی مردم به حالت عادی در کنار آن‌ها خواهند ماند.