به گزارش افکارنیوز به نقل ازایران،این زن که بر اثر حمله قلبی(heart atlack) مرده بود و پزشکان که با تلاش ۳ ساعته نتوانسته بودند او را به زندگی بازگردانند، مرگش را تأیید کرده بودند.

این مادربزرگ ۴۹ ساله به نام «لورنا» در یکی از بیمارستان‌‌های لندن جان سپرد و اعضای خانواده در حال خداحافظی از شوهر ماتم‌زده و گریان او بودند که «لورنا» با گذشت۴۵ دقیقه از مرگش، با تکانی به خود سر بلند کرد و خیره به اطرافیانش چشم دوخت.

شوهر لورنا، «جان» ۵۸ ساله که خود نیز بازگشت همسرش را به زندگی باور نداشت در این باره می‌گوید: «از دست دادن همسرم برایم غیرقابل باور بود و به حدی مرا غمگین کرد که می‌خواستم تمامی احساساتم را برای مرده‌اش بیان کنم، به همین خاطر ۴۵ دقیقه پس از مرگش هنگامی‌که در گوشش نجوا کردم که تا چه حد دوستش دارم و زندگی بدون او برایم امکان‌پذیر نیست، ناگهان لورنا صدایم را شنید و در کمال ناباوری به زندگی بازگشت.» این واقعه عجیب زمانی اتفاق افتاد که پرستاران منتظر بودند با در دست داشتن گواهی فوت مادربزرگ، جنازه‌اش را به سردخانه بیمارستان انتقال بدهند.

شوهر «لورنا» می‌گوید: ما خانواده خونگرم و وابسته‌ای هستیم. من و فرزندان و نوه‌هایم بشدت به همسرم وابسته بودیم و مرگ او برایمان غیرقابل درک بود.

پزشک لورنا گفته که به خاطر شرایط به وجود آمده لورنا از ناحیه کلیه دچار آسیب‌دیدگی شده و باید تحت مراقبت باشد.

دکتر دیوید فارکو آرسون، مدیر پزشکی بیمارستان در این رابطه می‌گوید: به وجود آمدن علائم حیاتی در چنین شرایطی بسیار نادر است و ما نمی‌توانیم دلیل پزشکی برای این مورد خاص بیابیم.