تهرانی ها کمک های غیر نقدی خود برای سیل زدگان را کجا تحویل دهند؟

محمدهادی سیف با بیان اینکه از روز‌های ابتدای امسال و با وقوع سیل در استان های گلستان، خوزستان، لرستان و دیگر شهر‌ها جمع آوری کمک‌های مردمی در دستور کار قرار گرفت، افزود: این کمک ها شامل مواد غذایی، آب معدنی، کفش، البسه، اجاق گاز، موکت، و لوازم ضروری دیگری بود که با 16 دستگاه کامیون و یک دستگاه تریلی به استان های سیل زده ارسال شده است.

وی ادامه داد: اولویت توزیع این کمک ها مددجویان تحت حمایت کمیته امداد هستند اما این کمک ها  به سایر هموطنان سیل زده نیز تعلق می گیرد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران، نقش اطلاع رسانی و تبلیغات را تاثیر گذار برشمرد و گفت: مردم نوع دوست استان تهران می توانند کمک های غیر نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند.

سیف، به روش های دیگر پرداخت کمک به هموطنان سیل زده اشاره و بیان کرد:  مردم نوع دوست تهران می توانند با شماره‌گیری  ۰۲۱۷۳۵۵ و درج عدد ۱۷، شماره‌گیری کد دستوری #۹۹*۰۲۱*۸۸۷۷* و  همچنین کد دستوری #۲۲۲۲*۷۲۴* کمک‌های خود را واریز کنند.

وی یادآور شد: همچنین مردم با مراجعه به دفاتر کمیته امداد استان و مراکز نیکوکاری و همچنین واریز مبلغ مورد نظر به کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ می‌توانند کمک‌های خود را برای هموطنان سیل زده اختصاص دهند.