حناچی با دوچرخه به محل کارش رفت

دهداری پور شهردار منطقه 6 تهران از پیوستن تمامی مدیران این منطقه از شهرداری تهران به سامانه دوچرخه‌های اشتراکی در راستای دست یابی یه اهداف مدیریت شهری در زمینه کاهش آلودگی هوا خبر داد و گفت: در همین زمینه مدیران شهرداری منطقه 6 در اولین گام صبح امروز با شهردار تهران در برنامه  سه شنبه های بدون خودرو هم رکاب شدند.

وی این امر را الگوسازی قابل اعتنا برای شهروندان ساکن این بخش از کلانشهر تهران، به منظور بهره گیری آن ها از وسایل حمل و نقل عمومی که به سالم تر شدن وضعیت آب و هوای پایتخت می انجامد، دانست.

دهداری پور در ادامه به تداوم این امر در تمامی سه شنبه های بدون خودرو از سوی مدیران و کارکنان در این منطقه اشاره کرد و از تسری آن به دیگر روزهای هفته نیز سخن به میان آورد.

به گفته دهداری پور مقرر شده کارکنان منطقه بخشی از فعالیتها و مأموریتهای روزمره خودرا با استفاده از دوچرخه های اشتراکی سامانه بیدود به انجام رسانند.

دهداری پور در ادامه وظیفه خود و همکارانش را در خصوص انتقال فرهنگ صحیح فعالیت های شهروندی، مضاعف برشمرد و گفت: انتظار ما از شهروندان در زمینه مسئولیت پذیری در قبال شهر، زمانی محقق می شود، که خودمان در رعایت موضوعات مرتبط پیشرو و ثابت قدم باشیم.

گفتنی است امروز در آستانه روز جهانی کارگر و همچنین به مناسبت و گرامیداشت روز ملی خلیج فارس برنامه سه شنبه های بدون خودرو شهردار تهران با همراهی مدیران شهرداری منطقه 6 و همچنین تعدادی از کارگران خدمات شهری، فضای سبز و مدیریت پسماند این منطقه از میدان توحید تا میدان حضرت ولیعصر(عج) اجرا شد و پس از آن شهرداری تهران با همراهان خود تا خیابان بهشت رکاب زد.