تهران در ماه رمضان به شهری شب زنده‌دار تبدیل شده است

سید سعید راد که پنج شنبه شب  (19 اردیبهشت) مسئولیت شهردار شب تهران را بر عهده داشت، تاکید کرد: فعالیت شبانه واحدهای عرضه مواد خوراکی و آشامیدنی در طول ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف شهر از جمله راسته‌های اغذیه فروشی، باعث حضور پُررنگ شهروندان در سطح شهر و رونق فعالیت این واحدها شده است.

وی با اشاره به اینکه احیای برخی فعالیت‌های اقتصادی در ساعات شب، بستر حیات شبانه پایتخت را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: در صورت استمرار فعالیت شبانه واحدهای صنفی مرتبط در تهران، شاهد رونق اقتصاد شهری خواهیم بود.

براساس این گزارش، با توجه به هشدار در مورد وزش باد شدید در تهران، شهردار شب تهران بعد از هماهنگی لازم با شهرداران شب مناطق از طریق مرکز کنترل ترافیک تهران، مناطق مختلف سطح شهر را مورد بازدید قرار داد.

در این ماموریت شبانه که بعد از اذان مغرب آغاز و تا قبل از اذان صبح روز بعد ادامه داشت، شهردار شب تهران از یکی از مجموعه‌های ورزشی غرب تهران که مسابقات فوتبال شبانه در آن در جریان است، عملیات روکش آسفالت در محوطه میدان میوه و تره بار جلال آل احمد، چند مسجد تهران که شب‌های ماه مبارک رمضان میزبان شهروندان هستند، پایانه مسافربری جنوب و محور ستارخان به عنوان یکی از راسته‌های عرضه مواد مواد خوراکی و آشامیدنی بازدید کرد.