بی توجهی برخی از شهرداران مناطق نسبت به مسائل و مشکلات مردم

علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در نشست خبری اظهار داشت: لایحه جدید مالیات بر ارزش افزوده که در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است، با روح قانون اساسی و آنچه درباره نهاد شور‌ها آمده، دارای تضاد جدی است.

اعطا ادامه داد: تصویب لایحه مالیات بر ارزش افزوده در مجلس شورای اسلامی، عملا شورا‌ها را محدود و تبدیل به یک نهاد فاقد اختیار خواهد کرد.

وی افزود: تصویب لایحه مطروحه به این شکل احتمال کاهش درآمد شهرداری‌ها را تا ۶ درصد در پی خواهد داشت.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شورا‌ها باید با جدیت بیشتری این لایحه را دنبال کنند چرا که این یک اتفاق ناخوشایند است که عوارض آن باعث تضعیف پارلمان محلی خواهد شد.

اعطا در خصوص انتخابات شورایاری‌ ها نیز گفت: ما مصمم هستیم انتخابات شورایاری‌ها را بزودی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه کسانی سعی دارند تا به گونه‌ای وانمود کنند که شورای پنجم قصد برگزاری انتخابات شورایاری‌ها را ندارد اظهار داشت: ما در صحن شورا موضوع انتخابات شورایاری‌ها را در دستور کار قرار دادیم و بزودی این انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران درخصوص بی توجهی برخی از شهرداران مناطق نسبت به مسائل و مشکلات مردم گفت: بعضا برخی از شهرداران مناطق در اولویت‌های خود نسبت به مشکلات مردم بی توجه هستند و ظاهرا اولویت‌های دیگری دارند.

اعطا ادامه داد: معتقد هستیم هیچ مسئله‌ای مهم‌تر از مشکلات مردم نیست و اگر در منطقه‌ای نسبت به مشکلات مردم بی توجهی شود شورای شهر قطعا با جدیت برخورد خواهد کرد و کوتاه نخواهیم آمد.