تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر

سرهنگ موسوی‌پور معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهور تهران بزرگ  از آماده‌باش صد درصدی ماموران پلیس راهور پایتخت در  شب‌های قدر تا اذان صبح خبر داد. 

وی اظهار داشت: پلیس راهور تهران بزرگ با آماده‌باش کامل نیروهای خود  سعی در برقراری و حفظ نظم ترافیک ی و همچنین سهولت مراجعه‌کنندگان به مساجد، تکایا و اماکن مذهبی در  مراسم شبهای قدر خواهد داشت.
سرهنگ موسوی‌پور تصریح کرد: به دلیل مراجعه زیاد شهروندان در این مراسم و کمبود احتمالی جای پارک تمام تلاشمان را در توقف خودروها، به صورت پارک مورب در محل های مجاز خواهیم کرد تا خودروهای بیشتری بتوانند از برای توقف از فضای به وجود آمده استفاده نمایند.
این مقام راهور پایتخت گفت: تردد خودروهای سنگین در شب‌های قدر تا اذان صبح ممنوع است. 

وی از تمام شهروندان شرکت‌کننده که با خودروی شخصی  به مراسم این شب‌های عزیز می‌روند درخواست کرد: قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را  جدی بگیرند و در زمان بازگشت  نیز با سرعت مطمئنه حرکت کرده تا خدای نکرده خواب‌آلودگی موجب بروز تصادف و حوادث نشود.

سرهنگ موسوی‌پور پیشاپیش از همکاری همشهریان تهرانی در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به خصوص توقف در محل‌های مجاز تقدیر کرد و افزود: تا زمان پایان بار ترافیکی و تسهیل تردد پلیس در کنار مردم است.