افزایش وام اشتغال ایثارگری به ۵۰ میلیون تومان

رضا ریاحی مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره افزایش وام قرض الحسنه اشتغال ایثارگری اظهار کرد: بر اساس مصوبه جدید شورای پول و اعتبار، وام قرض الحسنه اشتغال ایثارگران از ۲۰ میلیون به ۵۰ میلیون تومان با نرخ کارمزد چهار درصد ارتقاء پیدا کرده است.

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه پس از ابلاغ شروع به پرداخت وام‌ها می‌کنیم، افزود: این وام‌ها برای اشتغال ایثارگران به صورت قرض الحسنه به جامعه ایثارگری پرداخت می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که ایثارگران چگونه می‌توانند این وام‌ها را دریافت کنند، بیان کرد: افراد فاقد شغل در صورت داشتن طرح می‌توانند طرح‌های خود را به بنیاد شهید مناطق خود ارائه دهند و بر اساس اولویت، به افراد پرداخت می‌کنیم و به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

ریاحی با بیان اینکه این ۵۰ میلیون از ۲ الی ۳ هفته دیگر ابلاغ می‌شود تصریح کرد: در حال حاضر مصوب شده و منتظر هستیم بانک مرکزی به بانک‌ها ابلاغ کند.

مدیر عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به این سوال که این وام به چه افرادی تعلق می‌گیرد، گفت: کلیه افراد تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران که فاقد شغل باشند، می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند.