آخرین وضعیت طرح ترافیک خبرنگاری

فرهاد خوانساری رئیس کارگروه طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاران با اشاره به اینکه از فردا ۳ نوع پیامک برای متقاضیان طرح ترافیک ۹۸ ارسال خواهد شد، گفت: دسته اول کسانی هستند که طرح ترافیک آن‌ها صادر شده و خواهند توانست در سال ۹۸ با شرایط اعلام شده در محدوده طرح تردد کنند.

گروه اجتماعی- رئیس کارگروه طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگار ان تصریح کرد: دسته دوم کسانی هستند که سال گذشته طرح داشتند و یا امسال درخواست طرح کردند، اما برای سال ۹۸ هیچ مجوزی برای آن‌ها صادر نمی‌شود که این موضوع از طریق پیامک به این افراد اعلام می‌شود.

وی افزود: دسته سوم کسانی هستند که دریافت مجوز طرح ترافیک برای آن‌ها مشروط به رفع نقص مدارکشان می‌شود و باید در اسرع وقت نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

خوانساری در ادامه به موضوع صدور کارت بلیت‌ اعتباری برای خبرنگارانی که از طرح استفاده نمی‌کنند پرداخت و گفت: بلافاصله بعد از اینکه اقدامات مربوط به واگذاری طرح ترافیک به پایان برسد عملیات صدور و واگذاری کارت بلیت هم آغاز خواهد شد که احتمالاً در خرداد ماه پرونده کارت بلیت هم بسته می‌شود.

رئیس کارگروه طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاران با تأکید بر اینکه کارت بلیت‌های خبرنگاری اعتباری محدود دارند اظهار کرد: سال گذشته این کارت‌ها ۳۵۰ هزار تومان اعتبار داشتند و امسال هم این کارت‌ها محدود به اعتبار ریالی است، ولی چون امسال کرایه‌ها افزایش داشته ممکن است به همان تناسب میزان شارژ را هم افزایش دهیم.