دلیل  عدم ارسال پیامک طرح ترافیک خبرنگاران چیست؟

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاران در ارتباط با آخرین جزئیات رسیدگی به طرح ترافیک خبرنگاران، اظهار داشت: پیامک مربوط به خبرنگارانی که تخفیف 90 درصدی  طرح ترافیک شامل‌شان شده طی امروز یا فردا برایشان ارسال می‌شود. 

اخبار اجتماعی- وی با اشاره به اینکه وجود نقص فنی از جمله دلایل تاخیر در ارسال این پیامک بوده است، گفت: از طرفی نیز اگر طی 4 روز گذشته که تعطیلات بود پیامک برای خبرنگاران ارسال می‌کردیم این شائبه پیش می‌آمد که قصد داریم فرصت را برای اعتراض کاهش دهیم. 

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاران خاطرنشان کرد: پیامک‌هایی که برای خبرنگاران ارسال می‌شود دارای دو محتوا است که نوع اول طی پیامک به خبرنگار اعلا م می‌شود  دارای طرح  است و در نوع دوم اعلام می‌شود که مدارک کامل نیست و در صورت تکمیل شده مدارک طرح به آنها تعلق خواهد گرفت. 

وی خاطرنشان کرد:  پس از ارسال پیامک فرصتی چند روزه برای اعتراض در نظر گرفته می‌شود  البته برخی اعتراضات اولیه به صورت گروهی و کلی نیز طی هفته‌های گذشته از جانب برخی از رسانه‌ها به دلیل کمبود سهمیه‌ها مطرح شده است.