به گزارش خبرنگار افکار ، زن جوان كه آثار كبودی روی صورت و دستهایش مشهود بود، وقتی وارد اتاق قاضی جنایی شد، براحتی میشد نشانههای دلهره و اضطراب را در چهرهاش دید. هراس از مشاهده یك آشنا به این ترس بیشتر دامن میزد.

وقتی روی صندلی مقابل قاضی نشست، با اولین پرسش به یکباره بغضش ترکید و دنیا بر سرش هوار شد، قاضی زن جوان را دعوت به آرامش کرد اما ضجه‌های زن خبر از اتفاقی شوم می‌داد.

وقتی کمی آرام شد، با همان بغضی که آزارش می‌داد به بازپرس قندی‌زاده گفت: نمی‌دانم از کجا شروع کنم اما با بلایی که بر سرم آمده است، قصد خودکشی دارم.

او ادامه داد: غروب قصد رفتن به خانه‌ام را داشتم که یک خودروی پژو با ۲ سرنشین که تصور می‌کردم مسافرکش است، توقف کرد و من سوار شدم.

زن شاکی افزود: پس از طی مسافتی کوتاه به یکباره سرنشین خودرو با قرار دادن تیغه چاقو زیر گلویم، سرم را زیر صندلی برد و گفت، ما دستور ربودن تو را داریم، اگر فریاد بزنی، ‌ بدون لحظه‌ای تردید تو را خواهیم کشت.

رهایی در بیابان

زن جوان با بغضی که گلویش را گرفته بود، ادامه داد: در آن لحظات به مرگ فکر می‌کردم و هزاران پرسش بی‌پاسخ در ذهنم خطور می‌کرد که چه کسی دستور ربودن مرا به ۲ مرد شرور داده است.

وی گفت: ساعتی بعد و در تاریکی خود را در بیابان دیدم، ترس و وحشت تمام وجودم را فرا گرفته بود، با هر التماسی که می‌کردم، آنها قهقهه سر می‌دادند.

آنها با ضرب و شتم مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و از رفتار شیطانی خود فیلم گرفتند و تهدید کردند اگر شکایتی علیه آنها مطرح کنم، بار دیگر به سراغم خواهند آمد و فیلم‌های تهیه شده از آزار و اذیت‌هایشان را پخش خواهند کرد. زن جوان اضافه کرد: آنها در تاریکی شب مرا در بیابان رها کرده و متواری شدند و من فقط توانستم ۲ شماره پلاک خودروی آنها را به خاطر بسپارم و سپس با رساندن خود به جاده متوجه شدم در بیابان‌های لواسان رها شده‌ام.

دستور ویژه

پس از این شکایت تکان‌دهنده بازپرس قندی‌زاده دستور پیگیری ویژه را صادر کرد و با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی به دلیل حساسیت موضوع یک تیم ویژه از ماموران تحقیق در این زمینه را آغاز کرده و با بررسی شماره پلاک صدها دستگاه خودروی پژو، سرانجام موفق به شناسایی خودروی متهمان شدند. با به دست آمدن اطلاعات مربوط به مالک این خودرو، وی در شرق تهران شناسایی و دستگیر شد.

با دستگیری اولین متهم، وی ابتدا منکر جرم شد. بادعوت از زن شاکی، وی با مشاهده متهم بشدت دچار ترس و وحشت شد و او را شناسایی کرد، اما متهم همچنان جرم خود را انکار می‌کرد.

با انتقال متهم به شعبه ۸ بازپرسی دادسرای جنایی وی مقابل قاضی پرونده اعتراف کرد که با همدستی یکی از دوستانش زن جوان را در حاشیه خیابان ربوده و با تهدید چاقو و ضرب و شتم او را در بیابان‌های لواسان مورد آزار و اذیت قرار داده است.

در پی این اعترافات ماموران در مرحله بعدی همدست متهم را نیز دستگیر و در بازرسی از تلفن همراه وی تصاویر غیراخلاقی از صحنه جرم را نیز کشف و ضبط کردند.

با اعتراف متهم دوم به ارتکاب جرم سیاه خود، بازپرس شعبه ۸ دادسرای جنایی تهران با صدور قرار قانونی آنها را برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار داد تا در خصوص دیگر جرایم ارتکابی از سوی ۲ شرور متجاوز و تحقیقات تکمیلی انجام شود.